Träääääna =)

Jag vet jag suger på att uppdatera.. men jag har haft så mkt annat för mig å semestern så har ej prioriterat att sitta här. Började jobba idag i vilket fall, det va sjukt segt! Men men, tillbaka till det vanliga livet med jobb och träning.
Hade en så underbar sista på semestern med David, en av de bästa veckrorna i mitt liv. Allt känns så himla bra nu efter denna veckan, dock blir der annorlunda nu med jobb träna + att David får sin hund scilla om en vecka. Så vi kommer inte alls kunna ses lika mycket vilket e så depprimerande att tänka på :(

Idag är första träningen, har in handlat mig nya träningsbralls å grejer så jag är redo! Efter träningen kommer älsklingen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu har du chans att vinna ett presentkort på 500:- i en valfri butik. Delta här i min tävling:

http://junitjejen.se/2008/august/vinn-ett-presentkort-1.aspx

Lycka till!

2008-08-04 @ 16:38:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0