2:A ADVENT

2:a advent idag, herregud vad tiden går fort. Om bara en vecka är det tävling och det ska bli så sjukt kul. Det är typ det enda som jag ser fram emot just nu.
Hatar söndagar. Söndagar betyder att det är jobb dagen efter när man vaknar, och måndagar för min del betyder att klockan ringer redan klockan 05.00..åååh jag blir trött bara jag tänker på det.
Men men, jobb kl 06.00-14.00 imorgon och sedan åker jag in till mammas lägenhet i stan å e där tills jag ska till skanska och ha mentalträning med laget och christian. Efter det dans.

Denna dagen började med extraträniing på conviviums träning..skulle öva lyft. Vårat lyft känns ändå helt ok. KOmmer nog bli bra. Krattan (Cathrin) hade tydligen kännt sig bättre i benet. Det är bra=) Hoppas verkligen hon kan tävla. Sara sa precis att anna kan börja träna nu igen med..det är toppen!
Jag hoppas bara att mitt ben kommer läka nu tils tävlingen!
Hur som helst.. när jag kom hem så åkte jag å Natta till torp för att shoppa lite.. trodde vi! Hittade ingenting!!! kasst! Men hälsade på Joy på hennes nya jobb och tog en fika..mys!

Annars är det ganska mycket som känns jobbigt just nu. David är borta och det är väl egentlien det som är det jobbigate i det hela! Känner att jag bara inte han ringa honom när som helst heller för han har sitt där uppe nu och är upptagen :(
Kommer att vara tok mycket på jobbet nu med.. KOmmer att jobba från och med imorgon 8/12 till och med 23/12 och bara ledig 2-3 dagar.. det suger=( Tur var att den tävling dyker upp i allt så jag får lite kul!!

Aja..ska nana snart!


Over and Out/S


 
Johanna och Björns bröllop
 
London med Mamsen

Personalfest på Park Lane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0