Annandag jul=Systers dag

Gud vad julen är fort över.. Idag är det redan annandag jul och min systers födelsedag, så diag har vi haft massa kala hemma å sådär..å jag har varit tok bakis.. fy fy!! Jag hatar alkohol..haha.. ne fy..blev för mycket igår..hade kul hemma hos natta men sen blev det bara tråkigt väl ute..ångar att jag ens gick ut.! Skulle gått hem istället!
Men men idag har det varit en bakis dag ialla fall.

Julen har annars varit bra ch jag hade en mysig julafton och mycket fina julklappar =) Var hemma hos farmor och farfar på julafton och mina kusiner va där å så..även lilla Ruby..!! Hon är ju den sötaste asså.. å Lisa är med barn igen så nu kommer det snart en till liten knatte=)

Imorgon är det träning och efter det direkt till jobbet..seeeeegt! Vill inte jobba..det har varit så himla gott att bara vara hemma å vara ledig. men men..sånt är livet..
Upp tidigt imån så det blir en tidig kväll idag!!

SNART ÅKER JAG TILL MIN ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saknar honom otroligt mycket


Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0