Dålig uppdatering...

... sorry, jag vet men det beror på mkt jobb =(

Har varit tok mycket jobb nu innan jul och tok mycket att göra på jobbet så jag ahr varit elt slut. Idag ahr jag jobbar mellan kl 10-21, elva timmar! Det var sjukt jobbgt och är väldtigt trött nu. Både i benen och i huvudet. Skulle haft en stegräknare på mig idag för att se hut mycket man går på jobbet egentligen..jag tror  att det är sjukt mycket!

Pratade med min David förut.. han var magsjuk stackaarn. han har precis blivit frisk från sin feber å så får han detta. Nu när han för en gång skull e "ledig" som han sa.
Har en sjuk katt här hemma med =(   Har märkt på Tarzan (min katt) att han har varit ovanlig seg det sista och har ej velat vara ute..så jag sa till pappa att vi måste ta honom till vetrinären, så Marika gjorde det idag och det visade sig att han hade feber. Så de gjorde en undersökning på honom, men de hittade inget mer, men precis när Marika å Tarzan skule gå där i från så märker Marika att hon blöder på handen..då har Tarzan ett stort sår på halsen, som han antagligen har fått från slagsmål..=(   och detta såret hade han fått infektin av. Så de sövde ner honom och och opererade och la en dreneringsslang.. :s så nu ska jag gå på antibiotika och smärtlindrande i 10 dagar stackan =(

Imån är det träning med jultema.. spännande..vet dock ej vad ja ska ta på mig..ehe


Over and Out/S 

min tarzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0