Dan före dopparedan=)

Idag är det den 23 december... och jag är ledig från jobbet?:) jippi..
Ligger hemma hos mamma i stan och ska snart gå ut för att köpa mina sista julklappar. Kommer väl antagligen vara tok mycket folk där idag men men.. det måste ju göras. Lite jobbigt för jag vet inte ritktigt vad jag ska köåa, hade varit lättare om jag redan visste det och kunde gå till de affärerna direkt, men men.

Igår var jag, syster, mamma och Christoper på Liseberg och kollade på Surprise. det var väldigt fint. Kul att träffa Hanna igen. Va ett tag sedan! Fick sån himla jultämning igår när vi var där, såå mysigt =)

Var inne och kollade vilka som ksulle vara med och tävla i Prague Cup resp Spring cup... i Prag är det väldigt många bra lag med så där blir det la en 9:e placering eller något men i Italien kan vi nog satsa på pallen tror jag. Ska bli så himla kul att åka ut å tävla igen.

Snart får jag tränna min älskling också,, saknar honom.! Men börjar ändå vänja mig med att han är borta..

Ne nu ska jag sola å sen shoppa..

Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: Elli

Gumman!! var du på Liseberg igår?? Jag såg dig inte juee =( Fick du mitt sms från Österrike? Verkar som det strulade en hel del.. Johan fick inte ledigt..=( och vi har dessutom juluppvisning den 3:e, så det funkar ju inte med sälen =( Ut på juldan?? PUSSSS

2008-12-23 @ 16:31:02
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0