Kan man ha mer otur?

Idag på träningen hände det en liten olycka :( Cathrin fick en skena i benet, samma knä som hon fick en skena i på VM, fast som tur var så blev det verkligen inte lika illa.. hon fick sy tre stygn. jag hoppas verkligen att hon åter hämtar sig fort så att hon kan tävla i helgen. Känns som att vi har väldigt mkt skador mm i laget just nu. jag är inte bättre jag som precis har dragit upp min strävkning/muskelbristning igen, illa är det! men vilar lite nu innan tävlingen och gör inga blenlyft mm så det ska nog fixa sig.. hoppas jag!

Ska snart åka ner till torget å fixa lite mer julklappar med syrran.
sen så annars blir det en lugn dag och kväll idag. Ska ha filmkväll med Joy och Natta sen, mys!
Ska upp å träna extra imån, obligatorisk extra träning på Conviviums träning. Måste öva lyft mm. Men hellre det än att mysslyckas med dem på tävlingen.

Aja, ner till torget nu då.

Ha det så bra//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0