Knaprar smärtlindrande till tusen

... ja som sagt så knarkar jag lite just nu!

Igår på träningen så blev smärtan i mitt ben ännu värre och jag hade ont hela tiden, annars brukar det bara kännas vid benlyft. Bestämde mig då för att åka ner till apoteket i morde efter att jag varit hos ungdomsmottagningen å skivit ut recept för fler p-piller. Jag frågade en dam på apoteket vad hon tyckte att jag skulle ta och sådär. Det blev voltaren
tabletter och voltaren salva + att jag köpte ett bandage. När jag kom hem ringde pappa mig å pratade lite, ser inte han varje dag länge, å så berättade jag hur läget var och sådär, han sa då att han hade receptbelagda voltaren hemma som var 50 mg och de jag köpte vad 25mg.. så ska knapra på de starka tabletterna nu så hoppas jag att jag blir bedövad till tävlingen och kan åka =)

Blir det värre efter tävlingen betyder det tyvärr VILA.. blä hatar det ordet när det gäller vila från träningg!

Nu ska jag fixa lite grejer och sen bär det av till jobb och efter det träning!

Over and out/S

Kommentarer
Postat av: Issa

Ja på söndag kommer jag, jobbar lördag :/ men på söndag ska jag kolla och då ska ni vinna :D

2008-12-12 @ 10:38:32
URL: http://isabelleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0