Måndag.

Denna dagen betydde ju som sagt att klockan ringde klockan 05.00 men det var bara att traska upp. Men dagen gick ändå förvånadsvärt bra och fort, det gillar vi =)

Haha, det sjukaste som hände idag på jobbet va att det kom in en kille i 25 års ålder som kom in och hade handlat, en loka, bananer och clementiner och en färdig sallad. Typ sommarmat=) hehe.. å han todde nog att et var sommar idag den 8 december för han hade på dig Badshorts,linne och sandaler.. ENDAST! Och det var ju typ 2 grader ute. Vad tänkte han med.. han måste vara hyffsat varmblodat..haha! Såg himla kul ut ialla fall!

Stör mig på alla skolungdomar som kommer in å handlar godis på sina raster. De är jämnt där.
En kille ca 17 som skulle köpa lösgodis sa till sina kompisar att han va värd lite godis och kunde köpa det med gott samvete för han hade tränat i helgen. Asså sa ahn kompis och verkade lite förvånad... A för fan, jag har ju lyft på tangentbordet..ååhhh herregud asså..vart e världen påväg?
Gör som oss.. träna 5 gg i veckan..då kan man verkligen äta godis med gott samvete=)

Ni sitter jag hemma hos mamma..ska sova här i natt, hon är i sthlm så jag har hela lägenheten för  mig själv =)

Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: Alexandra

"Stör mig på alla skolungdomar som kommer in å handlar godis på sina raster." - Skämtar du? Det är tack vara dom som handlar du har ett jobb.

2008-12-08 @ 16:22:51
URL: http://alexandraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0