Onsdag

Dagen började med att klockan ringde kl 04.00!!!
Började jobba kl 05.00 idag för vi skulle inventera innan..

...
jag var så sjukt trött när jag kom till jobbet. Hade hoppats på att jag kanske skulle kunna sluta kl 14 istället för 15 men nee..jag fick jobga ÖVER.. hatar att jobba i affär när det är jul..men men..det e ju snart över! Är ledig över julen ialla fall och det är ju ett plus!

Tog en tupplur när jag kom hem, sen så sydde jag fast tryck knappar på korta klänningen..man könner att det är tävlingsdags nu när man pillar med den =)
Nu ska jag snart åka till träningen. är laddad för en riktig super träning nu idag å imån.. sista träningarna innan täclingen på lördag..=) det ska bli så kul!

Nu blir det träning!

Ha det så bra / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0