Uppdatering =)

Nu vet jag en som blir nöjd ialla fall. Känn dig inte träffad Sara (saraifokus.blogg.se) Där va jag snäll va=9
Har verkligen inte haft tid eller ork att uppdatera men nu lovar jag att bli mycket bättre på det där.
Idag åkte David upp till fjällen där han ska vara ända tills 4 januari, saknar han redan så jag undrar hur detta kommer att gå :( Som tur var så har jag Joy här hemma som är i samma situation som mig fast värre. Hennes Richard är i Afghanistan så jag ska verkligen inte klaga,men det är tur att vi har varandra! <3

Var inne i stan men syster idag för att handla julklappar, det första vi gjorde var att köpa ett par stövlar var. hehe Hittade ett ställe som sålde ut alla stövlar för 199 kr, rena kapet, sånt gillar vi =) Men det blev allt några julklappar med som tur va!

Imorgon är det träning kl 08.00 så jag tänkte att jag skulle gå å läga mig snart. E tok trött. Å jag blir bara tröttare på att tänka på hur mkt jobb det kommer bli famöver nu :( Så sjukt mkt att göra innan julen asså, fy!
Men tävling nästa helg som ska bli sjukt kul =)

SAKNAR DIG DAVDI!


Min David


Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0