Vi är väldens bästa gäng...

...plockar alltid ädel peng!

Ja och det gjorde vi verkligen..Igår var det korta programet och det gick okej.. inte världens bästa åk men inte det sämsta heller. Det var något problem med datorerna och poängsystemet på tävlingen så vi fick inga poäng.. :s så igår när jag kom  hem hade jag ingen aning om vad vi låg men senare på kvällen visade det sig at vi låg ETTA, det kändes himla bra.

När jag kom till ishallen idag så fick jag reda på att vi ledde med 15 poäng och det satt ju inte heelt fel...=) SÅ vi var tok taggade för långa emn tyvärr så gick inte första åket på träningen så himla bra och det va ju inte helen helt nöjd över, så vi fick en liten utskällning och den när vi började åka igen så blev det toppen bra =)
Convivium åkte sitt program toppen bra i sitt långa men eftersom att de hade problem idag också med poängsystemet så fick de inge poäng ocg visste inte heller vilken placering de fick..

Sen var det våran tur..=) Innan vi gick på försökte helen få oss taggade så vi skulle ha lite jävlaranamma i oss så att det syntes på isen.. Jag va tok taggad och sa at vi skulle vinna över 2an med minst 30 poäng, hehe...det skulle bli intressant hur det skulle bli..Åkte ett bra åk, hade dock fall i ett parlyft vilket var lite synd,,men annars var det bra=) Vi fick inte heller några poäng så vi visste inte alls hur det hade gått för oss eller de andra två seniorlagen.

Lite senare står vi på isen igen och det är juniorernas tur att ha prisutdelning.. Och på första plats kom... TEAM CONVIVIUM från Göteborgskonståkningsklubb.. Weeeeeeeii! Svin gött.. Det kändes så bra.
Sen var det våran tup.. Och på första plats kom... TEAM BOOMERANG från Göteborgs konsåkningsklubb...weeeeei..tvåa kom Seaside och det var kul tycker jag för de låg sist efter korta..och hejar ju ändå lite på dem =)

Sen var det dags för OA-ring och allt sådant som hör till på en tävling.

Nu sitter jag hemma  och slappar i soffan och har precis käkat oxfile med potatisgratäng..mumma=)
Imorgon blir det jobb, precis som alla andra dagar denna veckan...puuh

Ha det så bra sålänge!

Over And Out/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0