Helt underbar dag!

Har haft en helt underbar dag. Det har varit så himla gott väder.  Bärjade dagen med att åka till sjukgymnasten vif 9 tiden, sen bar det av till leksaksaffären för att köpa en luftmadrass =) Hämtade syrran och mötte upp Josse så åkte vi hem till mig å la oss vid poolen. Sen så har jag legat där i princip hela dagen... å kvällen nu e hur mysig som helst. Ska snart käka å sen så ska jag faktiskt gå å lägga mig ganska tidigt för jag börjar ju 6 imorgon :( segt!

Var hemma hos David igår kväll, Jag han å LArme tog snipan å pkte ut till sutgan å hälsade på hans föräldrar med vänner som satt å babade i tunnan å va lite på lyset. Så det ska vara på semestern =) Sen så tog vi en båttur innan vi åkte hem. Klockan var väl runt 22 och det va varmt å vattnet var alldeles stilla och solnedgången helt underbar =) Såg massa sälar som simmade. Det va ballt!
HÄr kommer 2 bilder jag tog med mobilen :P

      

Såååååå mysigt! Älskar Skärhamn och Svensk sommar =)


Mat dags! Over and Out / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0