Jobb Söndag...

Började dagen med en spring tur idag, det som fikc mig att göra det var när ag satt och kollade på tv innan och biggest loser var. Blev lite peppad då, man måste ju jobba för att det ska hända något!
Men men, jag tog mig ut ialla fall vilket jag är stolt över, men faaan va jobbigt det var, sprang både på asfalt och inne i skogen å det var så fruktansvärt jobbigt men alla berg upp och ner.. puuuh men jag klarade det i alla fall!

Igår hade vi lite grillning här hemma hos miig, Hanna elli med pojkvänner, sen så hade syrran lite folk här med, det var himla mysigt! Badade i poolen på natten och sedan i jaccucin för att bli varma efter. Draack lite vin och hade det gott. Men det var ändå lungt.

Nu ska jag snart åka och jobba. Känner verkligen inte för de, men men det är ju söndag så jag har ju en himla go timpeng idag, sen så är det ju dåligt väder så man kan ändå inte sola och bada så kan jju egentligen lika gärna jobba! Efter jobbet ska jag hem till mamma och sova hos henne! va ett tag sen jag såg henne nu!

Love / S

                 
Bilder från när vi var ute med båten igår.




Från Ellis fest!

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha, här sitter vi visst och skriver blogg samtidigt. Va fin den bilden är som du la upp på oss tre. Den vill jag ha =)

Kolla min blogg så får du se lite bilder från igår.

Ha de bra på jobbet vännen..!!

2008-07-06 @ 13:10:10
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0