Sex and the City!

Fan va grym den va =) fick nätligen sett den å det var ooootroligt bra. Hehe. Blev helt kär, måste köpa den!
Började dagen igår med att försova mig. Fick sån panik när jag vaknade asså, Skulle börja jobba kl 6 men jagvaknade 6.30....då hade jag hyffsat brottom, men men jobbade över den timman som jag missade på morgonen!
Efter jobbet åkte jag in till mammas lägenhet i stan å käkade lite sen gick jag en sväng på stan. Köpte skor, chinos och 2 par shorts, fin shorts å mys shorts :P Mycket nöjd med mina köp =) sen på kvällen blev det som sagt  bio!  =)

Idag var jag syrran och Hanna på model lab och fotade oss. Jennifer hade skrivit upp mig efter att hon hade varit där å så ringde de mig, kul att testa! Blev ändå nöjd med några bilder. Sen gick jag till fiorucci och köpte mig ett Ed Hardy linne.. I love it!!! har alltid velat ha ett men har inte köpt något förän nu..


Over and Out/ S


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra fråga, vet inte vad han heter. Men kanske, han har tränat hockeykillar, är blond. Han har nått smeknamn, men glömt av det typ benne eller nått sånt tror jag. =)

Vadå då? :)

Puss

2008-07-12 @ 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0