Skara Sommarland!!!

  NU e vi hemma från Skara, kom hem igårkväll men va helt slut då, David sommande redan kl 20, hehe! Då är man trött!
I måndags vid ca 17 tiden satte vi oss i bilen och började våran resa till Skara. När vi kom upp träffade vi de andra som hade kommit dit ca 2 timmar före oss. De hade förberett en 5-kamp som skulle äga rum senare på kvällen.
Vi åkte vidare till vårat vandrarhem, som visade sig vara ett gammalt sjukhus/mentalsjukhus. Jag blev livrädd, men men kostade ju bara 200 kr och då ingick frukost. Men aldrig att jag skulle bo så igen. FY!!!

Vid 21 tiden började 5-kampen. Vi var hela 14 pers som va där uppe så det va sjukt kul! Den som vann 5-kampen skulle på kapten titeln och han/hon skulle få bestamma dagen efter på skara sommarland. För övrigt så hoppas ALLA på att David inte skulle vina, vem som helst fick vinna men inte han!
Vi hade grenar som pilkastning, äta snöre, boule, spotta godis och pricken. När alla grenar var klara var det dags att räkna poängen, För mig gick det kasst. Vickan kom sist och sen kom jag! hehe... när det väl började sig pallen så kom jajkan 3a, Fredrik 2a,,, och gissa vem som vann.. JO Min käraste pojkvän David, sså alla blev missnöjda, haha! Men men det var ej sjukt lyckad kväll.. Vi avslutade det med all köra isländs julafton, det var ialla fall jag grymmast på" =)

           

Dagen efter, väl inne på Skara,  började vi med att bada, alla höll ihop och det var sjukt kul. Dagen fortsatte med gokartkörning, vattenskidor vattenshow och mkt mkt mer! Väldigt mycket skratt =)
En mycket lyckad miniresa =)

       

/ SOFIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0