Tisdag kväll

Har inte hänt så mycket idag, har ju jobbat mellan 10.30 - 19 , var dock ganska lungt på jobbet idag så det va gott. Fick dock skit från några kunder, fan va de ska klaga på allt hela tiden, fan gå å handla i en annan jävla affär då.!!!
När jag kom hem tog jag en promenad, kände att jag behövde det, blev dock inte så lång för jag va så himla trött i minde ben. Sen har jag kollat på allsång på skansen och Parlamentet. Björn e grym=)
Ska upp å jobba 6-13.30 imorgon sen så  e jag ledig fram tills på fredag, 1,5 dag =) inte illa!! Ska ju bli sol så kanske kan  sola lite! Vill ha tilbaka sommaren NU!!


God Natt! / S


Jag och min David på midsommar.
Saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0