Tisdag morgon

Har precis käkat en rejäl frukost med ägg mm..himla gott och en bra start på dagen innan jobbet. Hade en hemsk dröm inatt men kommer inte ihåg så mycket av den, men vaknade med en klump i magen :S
Kanke oroade mig för at David hade tjej besök igår som han sa, haha!

Igår när jag åkte hem från jobbet var det poliskontroll vid "Kullens" , blev inkallad, det var blås och körkortskontroll. Precis innan jag stannade och vevade ner rutan kom jag på att jag inte hade med mitt körkort, FAAAAN!
Jag vevar ner rutan å ler lite oskyldigt, Polisen ber efter att få se mitt körkort, eeeh eeeeh det har jag glömt :S
Det verkar inte vara någon större fara dock, han tog mitt person nummer och mitt namn å så gick han iväg och kollade  datorn om det stämde, sen så kom han tillbaka och sa att det var okej och att jag kunde köra iväg. Inget böter, så jag hade tur! =)

Kvällen spenderade jag först hos sjukgymnasten och sedan hos min David!

Ha en bra tisdag / S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Sofie! =)

Tur du hade där med polisen.. Man kan behöva den turen ibland ;)

Jag ska vara borta mellan 7 augusti - 29 december =)

Så det blir ungefär 5 månader :)



Kul att du kollade in på min blogg :)



Hade hoppats på att se dig nått nu på träningarna i Kungälv..men men =)



Kram Johanna

2008-07-01 @ 17:55:51
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0