Torsdag

Igår va det en slappedag, har fårr så himla ont i halsen efter Skara Sommarland. Men men, lunchade med David, Larme och Ida igår, sen kollade jag på film. Vid 16 kom David syrra hit och frågade om jag ville platta hennes hår så jag gick över till henne, hon bopr ju typ 20 m från David.
Hon har väldigt lockigt hår å sååå himla tjock så det tog typ en timma eller något att platta det, men det blev väldigt fint! Det var första gången som hon hade rakt hår. Så hon blev fin när hon skulle till Haddocks.

Vaknade idag och hade ännu mer ont i halsen, typ som taggtråd där inne eller något, men men. Jag e rastlös dag så vill inte vara sitta hemma heller, så nu ska jag å vickan hitta på något om en liten stund, ska bli kul =)

 Over and Out/ S


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

fin design :)

2008-07-17 @ 13:04:49
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0