Underbara sol!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera på det senaste men har haft en del och göra. I fredags åkte vi ialla fall iväg till tylösand. Jag, Vickan och David kom ner ganska sent för det va lite strul med husbilen. De som åkte i den andra husbilen var väl där redan vid 18 medans vi kom vi 21.30 och då var vi verklien tvungna att HÄVA i oss al dricka för vi skulle till Leif's Lounge i tylösand där det e 23 så vi skulle vara där ganska tidigt, men men hade en tok kul kväll.
Det sjuka var när vi vaknade dagen efter och vi hade en sor svart sachosäck inne i husbilen som David hade snott med sig från Gessles hotell frå kvällen innan.. en fatboy sachosäck värde 3500 kr. Sjukt skön är den ialla fall=) På lörddagen spelade vi minigolf, sedan åkte vissa hem medans jag Daid, Vickan, Ida och Larma stanade. Jag å vickan gick på after beach, sjukt kul. Sen så tog vi husbilen in till halmstad och ställde den utanför det hoitellet där mamma å de bodde så där fick vi duschat mm.
På kvällen gick vi till Davids fjällkompis restaurang, så underbart go mat, sjukt mysig kväll. Sen gick vi ut på moon, det va kul=) Åkte hem på söndagen och då tog vi en titt på valparna igen.

Igår var jag på Liseberg med JOhanna, Erik, Jejkan och Emelie. Sjukt kul.. fick leka av oss lite. Johanna och Erik hade turen med sig, de vann 3 stjärnvinster + massa annat. Jag fick också med mig några priser hem men inte *-vinster.
Åkte flumride och blev totalt pisseblöt haha, men kul va det!

Idag har jag Josse och Amanda legat och glassat vid poolen.. gott va det. Sen grillade vi hemma hos Josse och då va Sara med också.. Myyyys!!

Imorgon blir det båten!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0