Deg i sängen!

LIgger i sängen med datorn på magen...e tok bakis just nu..!
Igår var jag på marstrand å firade min kusin som fyllde 25,,mycket trevligt! SEen så kollade vi på forbollen där med. Jag hatar att matchen slutade som den sluta..jävla skit!
Sen så åkte jag hem till Stenungsund igen...å så bestämde jag å josse oss för att dra ut!
Drog först till Burra men där va det inget kul så va där i 5 min å sen drog vi upp till baden.=) det va himla kul å det blev ett himla galej! Träffade en person som va väldigt otippad att hitta där. Sebastian som jag va tillsammans med för 6 år sedan typ..det va himla kul att träffa honom!
Så det blev en sen kväll igår.var väl hemma vid halv 4..det jobbiga som va då var att jag hade glömt husnycklarna hemma hos josse :P så fick stå å kancka på pappas fönster vilket han inte hörde..men han svarade ialla fall när jag ringde så kom in tillslut å somnade direkt i in säng..et under att jag redan e vaken..men e tok hungrig så nu blir det frukost!!


Ha det bra/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0