Deppig dag!

Kom precis hem från en dag i stan med massa shopping. Tröst shopping kanske man kan kalla det! David har åkt till Österrike till fotbolls EM,  kul för honom...synd för mig! Va inte meningen att han skulle åka dit egentligen men så snackade han med Larme igår å så hade de visst en plats över å Davis tveka inte en sekund..vilket jag förstår!
För jag har ju själv varit med om det, i Tyskland för 2 år sedan då VM var å det va tok kul!
Men men..ja deppar för jag saknar honom å aaa massa!

Aja hittade massa kläder idag ialla fall å en klännig som jag tycker vädigt mcket om! Fick leverans från H&M med.. men där va det inte mkt som va bra..ett linne å bikini!


Puss


Bilder från när vi va på fotbollsVM i Tyskland 2006


i taxin till stohej


sakna








VILL TILLBAKA!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej gumman.. visste inte att du me har en blogg. va kul =) Va fin denna klänningen var som du lagt upp en bild på. var har du köpt den??? KRAAAAAAAAAM

2008-06-22 @ 12:22:39
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0