Ett år idag..

Ja idag är det ett år sedan jag å David blev tillsammans. Uppe i lysekil på midsommarafton i en båt konstaterades det å sedan dess har vi stått ut med varandra =) Älskar honom massvis...

...David ligger i sängen och sover.. å jag sitter här. Vi var på Haddocks igår men d va lungt för både mig å David..va så himla sletna från kvällen före. Satt hemma hos Berra och kollade på Holland-Ryssland matchen..kul att ryssarna vann tycker jag..det e ingen som riktigt räknar med dem. Efter att ha varit där drog vi som sagt til haddan...hälften va typ 40+ å sen så va d några man kände, så det var vl sådär kul. Blev en tidigt kväll, va väl hemma vid 1 kankse.. D va gott! Men det goaste va ju ändå att vakna upp idag och inte vara bakis.

Får väl se vad vi hittar på idag..hade varit kul att göra något tillsammans idag på våran års dag =)

I will let you know, Over and Out / S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0