Måndag

Idag har jag inte fått gjort så mkt..JObbade mellan 6-14 ( måste tillägga att jag var sjukt trött när jag vaknade kl 5) när jag kom hem käkade jag satte mig vid datorn å sen somnade jag :S sov ja i 2 timmar ca..
När jag väl vaknade va ja så trött så jag hade kunnat sova ända tills imorgon men d hade väl kankse inte varit så smart, så jag åkte å handlade lite mat å ma till katten =)
Drog en film sen..gick en film på canal+ den va faktiskt ganksa rolig.. gick tillbaka till datorn igen å sen har jag tjötat i tel.. en mycket effektiv dag så att säga..Hehe

Nu blir det till att sova, jobbet kallar imon igen...
Efter jobbet imorgon ska jag åka in å hälsa på mamma inne i stan å käka å sådär..sova öer till och med, Det ska bli mys!


Over and out / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0