Midsommardagen...

Sitter hemma hos David...e tok bakis sedan igår..han ligger i sängen och kollar på tv å jag sitter vid datorn..
Va på bygdegården i Rönnäng igår..va väl kul men inte den midsommar som jag tänkt mig. Men kul var det!
Lägger in bilder här i dagarna.
Idag blir det nog lite fest igen..fast jag e ju sådär sugen just nu..men men.! Blir nog Haddocks som vanligt..haha
Imorgon har jag å David ett års dag.. hehe får se vad vi hitar på..man vill ju kankse inte vara allt för bakis imorgon.

Ändå gott att det bara är lördag idag..=) men imorgin e det söndag å måndag e det jobb..det är så himla segt!!!!
Skriver något utförligare någon annan dag...

Ha det gott! / S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0