...mys söndag..

Har haft en riktig mys söndag med David. Hyrde film å massa gotta å låg å myste i soffan. Inte vad jag hade tänkt mig mig helt nderbart ändå! bara jag får vara med honom..
LIgger i sägen å lyssnar på Celine Dion med It´s all comming back to me now.. tänker på David såklrt för d har jag gjort ända sen jag åkte från honom...Men det får mig att tänka på isen med..saknar det nu när man inte har det. Har så sjukt kul på isen.

För någa dagar sedan fick David reda på att han ska få köpa en av de ladradorerna han har varit å kollat på.. eller de har precis föds men han va å hälsade på kenneln innan..Så kan e tok glad å om ca 8 veckor är det en hund hemma hos David... det ska bli så kul =) KOmmer dock inte få lika mkt upmärksamhet..hehe

Har ångest för jobb imån:S ska upp 5 så får väl lägga mig nu.


Sov så gott / En mycket glad Sofie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0