Sjukling...

Ligger hemma hos David...och är sjuk :(
Vaknade kl 5 som om jag skulle gå till jobbet..men mådde inte så bra så ringde frånvarotjänsten å sjukanmälde mig,  har typ dåligt samvete..men man kan ju inte hjälpa att man är sjuk!
Kände redan igår att jag va krasslig, å eftersom att jag jobbade i kyla hela dagen igår så är det kanske inte så konstigt att jag blev sämre.

Är bjuden hem till Hanna idag, hade varit kul å träffa henne men vet inte om jag kan åka dit nu när jag mår som jag mår :(
Får träffa henne på Ellis 23 års fest nästa fredag isånna fall =)

Hatar att vara sjuk, man ligger bara hemma å gör inte ett skit, man blir så himla rastlös.Måste ialla fall åka hem å fixa lite grejer sedan, sen så får vi se om jag mår bättre så åker jag självklart till Hanna, annarse jag nog bara hemma med david, som ska vara hundvakt idag. Bra övning för honom som ska få en hund om ca 6 veckor. Ska bli kul men så himla mycket jobb!

Hör av mig senare / Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0