SOVA!

E så himla trött nu för tiden asså, fattar inte vad det är med mig..kan tänka mig att det kan vara för att jag inte tränar något och är van att träna 4 - 5 gånger i veckan liksom...saknar träningen så himla mycket nu!

Det var förövrigt en väldigt lugn dag på jobbet..så det va ju gott..imån börjar jag kl 6 å slutar kl halv 2 såimorgon ska jag passa på att träna innan jag ska hem till David!
 Kollade precis på United 93, så himla hemskt det som hände! Men lite överdrivet av USA att föra typ 3 filmer om den händelsen, men USA är ju trots allt USA!


Ne nu ska jag sova!
/ S


SAKNA!

Kommentarer
Postat av: Elli

Aha, bodde dom också på Camp Sweden? Synd att ja inte visste det, så kunde jag ju letat efter dem =P

Aha, Gina, den va jättefin!.

Ja, måste ses snart.. fick du inbjudan till min fest på Facebook???

KRAM

2008-06-25 @ 22:56:37
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0