Sovmorgon tackar man inte nej till...

... idag va det lite sovmorgon ialla fall =) Börjar inte förän 11 men gick upp kl halv 9 för att sola men det gick ej så bra för när jag kom ner till sportlife så var det stängt.. sp jag fick åka hem igen å ta det lungt istället.
Denna veckan kommer bli en helvetes vecka, har något planerat från morgon till kväll, jobb på maxi först. för att sedan åka å jobba på lindgren och söner med laget och sen direkt till träning. Så ser min vecka ut varje dag nästan. På fredag när vi inte har någon tränar så jobbar jag självklart till kl 20, så himla segt! Sen upp å jobba kl 7 på morgonen på den träningslediga lördagen...men men...får hoppas att tiden går fort och att denna veckan snart är över.
Nästa blir mycket bättre. inte lika mkt jobb å inget lingren och söner + att vi har tidiga träningar =)=)
På lördag blir det inflyttningfest...ska bli kul =)

Ne nu ska jag å jobba,Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0