Möhippa..

Var på min förta möhippa någonsin igår,, och den blev väldigt lyckad. Var endå en ganska snäll möhippa för Johanna, men hon e inte den som vill skämma ut sig heller. Hehe. men men, det började med väckning i stan kl 9 sen blev det chokladprovning i hennes och björns lägenhet. Sen bar det av till stenungsund där vi käkade lunch å drack cider, nog första gången jag börjat så tidigt. Sedan var det dags för att lära oss dansa linedance vid fregatten, hehe lockade till oss ganska mycket människor, det va svin kul. Åkte sedan upp till varolin där vi tillbringade kvällen med at käka tacos, sjungga singstar och massa annat. På kvällen blev det utgång på stenungsbaden, sjukt kul =)
Hitta en bartender som verkade gilla mig, hehe fick mina drinkar för 28 kr..som va tok starka..hehe sen ibland fick jag till och med 2 för 28 ibland, hehe. Blev ganska tankad, men kul var det. hehe!

Så idag sitter jag hemma ich är tok bakis ich kollar på idol, hehe!
Ska åka å träna senare ikväll, gott att få röra på sig, =) Tränar i scandinavium idag, det är så himla gott att träna där. Vart å gott,  fast man känner sig sjukt liten  den stora hallen, hehe

David har varit i fjällen i helgen, träffat alla sina kompisar där uppe, Saknar honom som bara den, har ej sett han så mycket det senaste, men men får väl träffa honom i veckan hoppas jag =)

Lägger upp bilder från möhippan snarast, Puss /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0