Regn..

Idag är det onsdag och jag har jobbat sedan klockan var 6.00 så nu e jag änna seg! Slutade dock kl 13.30 så det va ju gött! Annars har det inte hänt så mkt idag, har bara legat hemma å degat. Tvättat lite iof!
Ikväll bär det in till stan för lite mental träning med lagat. Det är alltid bra! Men hade valat ha isträning idag.. men men det får bli tre timmar imorgon istället :P
Är ledig imorgon..ska bli himla gott=) Får se vad man ska hitta på imån då innan träningen är på kvällen..kanske luncha med mammsen?

Köpte vårdande produkter till mitt hår idag. Mitt hår har fått så himla dålig kvalitet så detta behövdes.köpte ett duo paket på Studio K.. INTE så billigt. 300 kr..aj aj

Ne nu ska jag ta och laga lite mat, blir bara något lät. Ska ju ändå inte träna. hehe
(har ju bestämt mig för att börja mitt nya liv nu) vilket inte går så bra..:S hehe
med tanke på att jag va å handla förut och va bara heöt tvungen att köpa den mya marabou chokladen, den va inte så god! Inget jag rekomenderar..


Ha det BRA!/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0