Vart tog min Söndag vägen?

Ja  vart tog den vägen egentligen? Hela dagen har bestått av en kraftig hangover, träning och...aa det va väl det.. typ dö tid emellanåt :P

Igår va det tidig morgonträning, så jag va uppe med tuppen för att vara inne i göteborg redan kl 8. Hade 1,5 timma is och sedan skulle vi ha fys. Vilket inte blev av för det ösregnade. Det var som om någon stog å hällde ut hinkar med vatten. Så slapp den igår men fick dock pinas med det idag efter träingen vilket var värre..mådde piss å det va tok varmt att springa idag!

Hur som helst..igår när jag kom hem från träningen hade jag planerat att bara softa å laga mat till mig och David. men ne ne så blev det inte. David och tobbe kom hem efter jobbet och skulle åka till biltema :=( så jag åkte med... in till stan igen! Segt! Sen blev allt stess tills vi var på Joy och Richards inflyttningsfest.. Så himla kul! Uppskattar verkligen de gångerna jag träffar alla i Stenungsund. Blev en sen kväll då Tobbe ställde upp att hämta oss.. Tack!

Så tog oss en sovmorgon i morse och jag gick inte upp u sängen förän jag skulle åka till träningen. vart mysigt att bara ligga å dra sig å prata med älsk!

One three hill började idag! Då blev jag glad..blir alltid så lycklig när jag kollar på det! =)

Nu bllir det film och sen sova.. upp kl 5 imån för att jobba! Jippi...=(

Over and out/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0