Måndag!

Värst vad jag har varit dålig på att skriva det senaste, men här kommer en liten update!
Har ialla fall jobbat väldigt mycket det senaste, vilket jag verkligen behöver för min ekonomi..har ju en del grejer att spara pengar till nu =) Resor som är inplanerade!

I lördags jobbade jag till kl 16 och senare på eftermiddagen blev det grillning "hos" Totte. Var inte hos honom egentligen men det var i hans, tror att det var kusins, hus. Det låg alldeles vid vattnet å vi hade kvällssol, det va tok mysigt =) senasre gick vi ner till pater noster, det var mycket kul =) tog en sväng in på hassan innan det stängde med, men man känner att man har växt ifrån det nu.. hehe

Söndagen var en bakis dag, jag å david tog en sväng till garaget där han greja med sin folkrace bil, jag målade den =) Blev tok fint!

Idag har det varit jobb å nu om 1 timma ska jag åka å träna med Ellen å Karin, det blir body pump å spinning, kommer vara svintrött känner jag på mig  :P .. men först blir det promenix med Scilla!!

Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: Elli

Hej vännen.. hur e allt med dig? Vd mysigt det lät med grillning och kvällsol.. längtar så mycket till sommaren. Då kommer vi och hälsar på er med båten =) KRAAAM

2009-04-27 @ 20:52:20
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0