Onsdag, en solig dag!

Isag är det onsdag och det är så himla skönt väder ute, tyvärr har jag inte fått ta del av det så mycket idag =(
Jobbade mellan kl 6-15.. när jag kom hem la jag mig en stund i solen..å det va det lilla ja fick. Höll på att somna ett lag men då kom det några moln och det blev jätte kallt!

Nu har jag precis käkat å ska åka iväg å träna om en stund, träna is idag! Är dock inte så peppad, e ju alltid så näör det e fint väder dock.. Men nu känner jag mig ganska säker på mitt beslut ialla fall.

Imorgon är det valborg å jag jobbar ju såklart :(  segt!!! Jobbar kl 9-18 imån å det ska ju bli topen väder imån med !!!ÅÅÅHHH!!!! men men sånt är livet, tjänar ju pengar som tur e..hehe! Å det behöver jag för mina kommande resor =)..
På kvällen vet jag inte vad som ska hittas på, jobbar fredag med så det blir lungt för min del.. sen jobbar jag lördag med å seeeeen e jag ledig på söndag å det ska bli så skönt!!! Då ska jag å Karin kolla på våra pojkar när de kör folkrace..hehe!
Jag å Karin målade davids bil igår..den blev tok snygg!! =)=)

Ne nu blir det träning!


Over and Out/S



VILL HA SOMMAR OCH SEMESTER NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Härlig bild..längtar med till sommaren!!

Segt att du ska jobba hela helgen, men vad e de för resor du ska på??

Hoppas isträningen gick bra =)

Pussas

2009-04-29 @ 18:50:48
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0