Påskdagen

Idag är det påskdagen.. och idag vaknade jag nykter i sängen.. himla skönt! Va bakis hela dagen igår. På kvällen va jag med Joy, vi va hemma hos mig och grillade. Kyckling file och pommes blev det.. mycket gott. Haha sjukt kul när vi dkulle tända griillen dock..hehe!!!

Blev ändå en sen kväll igår för jag va lite chaufför. Ja å joy va ute i svenshögen av alla ställen och hämtade Natta å Pee å co som skulle in och göra stenungsund osäkert..hehe!
Sen ringde frida vid 02.00 och ville bli hämtad..sen att jag å hon å snackade så det blev ändå laggdags sent!

Vaknade idag av att Hanna ringde vid 10..då slutade hon jobba..fyy! Hon kommer hit sen iallaf all.. mys!!

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0