Sofie på besök i stora staden.

Nu sitter sofie på toaletten och sjunger "bä bä vita lamm" medans jag har makten över "sofiehilmersson.blogg.se", det känns riktigt bra ochjag får skriva vad jag vill haha, det borde hon aldrig ha sagt, haha nedå jag är inte så dum =)

Nu ska jag berätta vad jag tänkte om sofie i början när jag kom till göteborg. Jag flytta till göteborg från sthlm sommaren 08 för att åka konståkning med ett lag vid namn Team boomerang. I detta lag åkte en liten plutt vid namn Sofie. Jag tyckte hon var ganska kortis och gav ett litet aggresivt/bitchigt intryck när man kollade på henne. Jag var lite smårädd för henne de första månaderna jag åkte i laget och sa inte ett ord till henne pga jag var rädd för vad hon skulle kunna säga om hon öppnade den där munnen. Efter första tävlingen så började jag prata lite med denna kvinna och kom fram till att hon inte var så farlig som jag tänkte mig, faktiskt helt okej, faktiskt ganska trevlig, nee faktiskt väldigt trevlig och rolig. Så det tog några månader att våga prata med henne och nu är det april 2009 och hon sitter i min soffa och jag har fått äran att skriva ett inlägg i hennes blogg. Så folk om ni ser sofie på gatan, hon kan ge ett lite skrämmande intryck men gå fram och prata med henne, hon är inte så farlig som hon ser ut, faktiskt jättetrevlig och göllig!


Smile smile!

Sofie ska också få välja smeknamn:
Hilmer
Helmer
Söff
Mysbarn
Änna

Själv gillar jag Hilmer bäst, men sofie är inte lika nöjd över det smeknamnet.

Cheers mate! ha en fin dag. =) / STINA (steiner.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: z

haha ja hon e helt ok faktiskt =)

2009-04-22 @ 12:42:50
Postat av: stina

Haha bara OK! näädå hon är mer än ok =)

2009-04-23 @ 23:36:42
URL: http://steiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0