VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!

åh.. idag är det en helt underbar dag, så himla fint väder! synd bara att jag ska jobba 12-20 =(
men men gick upp kl nio för att tillbringa lite tid ute i solen ialla fall..å det va riktigt gött!
Hoppas att det blir lika bra väder nästa vecka när jag bara jobbar 3 dagar!

Igår va jaag på sportlife i stenungsund å tränade med jennifer, det blev bodypump och stepup, himla kul. har dock träningsvärk idag, hehe! På måndag blir det isträning, det ska bli kul..även om saknaden inte varit jätte stor men det bir nog kul när man väl kommer dit!

Helgen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, Lollo har fördelsedags fest idag men jag kan ej komma för att jag jobbar ikväll och börjar kl 7 imån =(
skulle på sofias 20 års fest imån med men det blev ändrade planer ¨på det med för davids pappa fyller 60 och ska ha öppethus å jag känner verkligen att jag borde vara där, ddet blir nog kul =)

ne nu blir det jobb =(!!!

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0