Blogg torka!!

Jag har haft blogg torka nu ett bra tag men jag har verkligen inte varit sugen på att blogga. Det har i och för sig inte hänt så mkt i mitt liv nu efter semestern heller. har bara jobbat å jobbat å jobbat!
Sitter just nu å käkar fukost för att åka i jobba snart, så segt!! Behöver verkligen en ledig dag! Men till helgen är jag ledig ialla fall =) det ska bli skönt!

Har ju börjat som tränare nu. Har varit v'äldigt veligt för jag fick byta grupp å informationen har inte varit den bästa.. men nu hoppas jag att det blir bärrte!!
Imorgon efter tränigen ska jennifer hänga med mig å så ska vi kolla lite på våran USA resa..weeey=) det sak bli såå kul!!!

Va ute i stan i helgen med stina å hanna å co...massa kul å träffa dem==) de ska ju också åka till USA å kolla VM å sådär. Åh vad jag längtar!!

Idag får vi lön med...å det e så himla behövligt..jag va sjukt pank nu sitsa veckan. Men så e det bra å jobba för du förbrukar man inte så mkt pengar som tur e=)

Ne nu blir det jobb :(

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0