Första dagen på jobbet efter semestern..

ja det va det idag ja...

Va så sjukt trött morse när jag vaknade, kl ringde 05,20 å jag trodde inte att det ca sant.. Hade ju inte somnat förän kl 01,00 så det blev inte så många timmarn sömn.
Va ju på Madonna igår å det va kul=) Åkte in med Sara josse mickan å amanda å så gick vi till Vasa för att dricka lite vin innan, sen kom resten av gänget med! I ösregnet tog vi oss till Ullevi där vi som tur var satt under tak!! :)
Madonna va helt ok, va lite som en berg å dal bana,,vissa saker va sjukt bra vissa måndra bra.. men det va kul å ha sett henne live!

Det gick bra på jobbet idag, dagen gick sjukt fort. Är ju ostansvarig denna veckan å då e det en hel del att tänka på... fredag kommer nog bli värst när man ska förbeställa annonsvaror inför den kommande veckan.. hoppas att det inte är så mkt då.
Efter jobbet tvättade jag davids föräldrars bil å damsög den å sådör så nu e den fin när den ska lämnas tillbaka..
för imån ska jag äntligen hämta min bil...

Blev träning idag med, å det va väligt behövligt..herregud! Hårdträning nu säger jag bara! Jag å David ska börja vårat nyttiga liv tillsammans har vi sagt=) Högst en onyttighet per vecka...ska försöka hålla på detta=)

Upp tidigt imån=(

Over and Out/S

¨

Madonna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0