Tisdag..

Sitter hemma i soffan å väntar på att David ska komma hem, han är i garaget å grejar. Han ska ju tävla på lördag.. hopppas att det går bra=)

Idag har jag jobbat som en dåååre..herregud va vi hade å göra..kom en hel del varor å sen så hade jag massa annat å göra eftersom att jag va själv å göra alla beställningar å sådär men det ordnade upp sig, fick jobba över en timma men d gjorde inte så mkt, lite mer pengar!! :)

Va å gymmade med Karin förut med...jäklar va vi gymma..hehe först gick vi på crosstrainen 15 min sen sprang vi 15 min å sen gymma vi som dårar. Kissande hunden får bli en tradition..hehe

Nu har jag precis käkat en goooo kvällsmat å ska kura ner mig i soffan å bara dega... Jobb imån igen kl 7-16

Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: Karin

Kissande hunden it is!

2009-08-15 @ 08:16:55
URL: http://karinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0