TisdagonsdagtorsdagfredaglördagSöndag!!

Jupp, så längesen va det jag bloggade, dåligt av mig!!
I tisdags va ja på liseberg med Sara josse å alex, det va kul kul=) Älskar att leka av mig lite på liseberg! Balder e ju så sjukt kul..
På onsgdaen kom det fint väder, jippi!! då va jag med josse å solade och sedan på kvällen va det förfest hos Tobbe och sen Haddocks, Björn Rosenström va där. kul kul!!
Sen va det sol hela torsdagen med, ute på david stuga! Frida å Christopher kom med båten å hälsade på. Kvällen tillbringades henmma hos Pappa. David fick äntligen byggt den där efterlängtade hyllan.

Sol hela fredagen och lungt på kvällen, sol på lördagen tills david slutade jobba kl 13, sen så åkte vi med Markus och Cathrin med båten till Göteborg för att hålla på de där båt racet som va där nu, tyvärr så kom vi dit när det hade slutat :( så vi åkte in emd båten vid stena line terminalen men sen vände vi å åkte tillbaka. Stannade till på en restaurang på en ö å käkade, mys! Sen blev det lungt på kvällen, Jag å David va hemma å fixade lite!

Idag är det inget solväder så jag gör inte så mycket nu på dagen men sen bär det av in till stan och Madonna=) Ska bli massa kul!!!!!

Saknar dig vännen, va ju ett himla tag sen nu!!!!!

Over and Out/S


Liseberg!


Innan Björn Rosenström..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0