Tråk måndag!!!

Idag har jag inte gjort mycket asså, Har nästan suttit framför tvn och datorn hela dagen asså..! Fast lite nytta har jag allt gjort, jag har damsugit och tvättat golven (väldigt behövligt efter vår vilda förfest innan Uno i fredags) och sen så har jag plockat iordning och dammat lite! Behövligt!
Väntar på att david ska komma hem från jobbet så hoppas jag på att vi akn laga lite mat å sådär.
Sen kommer Cathrin å hämtar mig vid halv 7 å så drar vi in till askims ishall å lämnar tillbaka våra grejer å åker lite skrollor.. ska bli kul å åka men ddet tar emot att lämna tillbaka mina grejer :(

Imorgon blir det liseberg=)=)

Over and out/S



U2, grym scen!!


'
Dans på baden..hihi



JObbigt att lämna dessa underbara människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0