U2, spelkväll, måndag!


I lördagd åkte jag david johan jocke och alex in till stan för at gå på U2, Vi startade med att käka på La vacca, mums va gott det va =) sen satt vi där ett bra tag till å drack lite, det blev sjukt mycket skratt, gud va kul vi hade! Sen så va det dags för konserten som va helt otrolig..sjukt kul!!!! Love U2=) hhehe

Sen så va det tänkt att vi skulle gå ut så vi gick till avenyn som alla andra 60 000 personer gjorde, så vi dissa utgång för det va ju så sjukt mkt folk! Det blev donken hos Stina å sen hemgång till mammas lägenhet där vi alla sov över! MYS!
Blev frulle på¨espresso house dagen efter och david skulle inhandla lite grejer ingör sin resa.
Jag fick köpt mig ett puser från kanebo som e s¨sjuuukt bra, men dyrt! Men det e det värt!

På kvällen blev det knytkalas hos Larme och Ida med grillning. Det va jag david larme ida alex å jocke som va där. Jag blev så sjuuuklt mätt, men gott va det! =) Sen spelade vi alfaphet som va sådär kul, hehe! Davud va nog inte så stolt över att ha mig i sitt lag. hehe!! Sen blev det pictonary å det va så sjukt kul!!! Jag david å jonte va i samma lag å vi vann, vi va grymma=) Haha fan va kul det va!!

Så nu e det måndag å om en vecka börjar jag jobba igen..=( fy va tragiskt!!! jag vill verkigen inte!!!!
Men jag har ju iallafall en vecka kvar å njuta av! idag e det tråk väder så ska nog röja en del här å sen mot kvällen ska jag åka in till stan för att åka till boomerang träning å lämna tillbaka mina saker... kommer kännas så sjut jobbigt!!!!! fy

Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag måste också lämna mina saker. Undra bara när...Ska ev till ishallen och åka lite imorgon. Ska du med? puss och kram

2009-08-03 @ 12:35:22
Postat av: Elli

E du ledig en vecka till? Kan vi inte ses någon dag? Jag har inget att göra nu på dagarna fram tills skolan börjar om typ tre veckor.

Var så länge sen..

Puss

2009-08-03 @ 13:17:58
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0