USA!!

Nu har jennifer precis gått hem, vi har suttit å planerat våran USA resa.. fan va skolj det ska bli asså!!! LÄNGTAR!!! det blir nog igen billig resa, vi vill ju åka till new york, miami, LA å självklar solorado springs, där VM är..!! Ska heja på mina boomerangare!! LOVE!
Om någon har tips om billiga flyg och hotell så hör gärna av er! =)

Jobbade 6-15 idag å sen så bar det direkt av till ishallen å ¨vara tränare! 15.30-17 å sen gympa med den 17-18!
Det gick bra idag och jag tycker nog att alla i min grupp ska testa nästa vecka.. det ska bli såååå kul=) Hoppa att de klarar det med!!

Har träningsvärk idag!! jag å karin va å tränade pumpen igår, å imån blir det gym efter jobbet!
Är ledig till helgen, undra vad man ska hitta på då? =)


Nu ska jag gosa med min älskling!!

Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: Vick

Sofie när åker du till USA? Vi ska till Miami i november...

2009-09-09 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0