15 timmar kvar...

...15 timmar kvar tills min älskling kommer hem!!
Synd bara att jag ej kommer få träffa honom då, för jag jobbar =( och sen efter det så har jag träning på kvällen! DET SUGER!!!!!!!!!!!

Idag har jag haft en mycket mysig dag med Joy =) Hon kom hem tll mig kl 09.30 å så gick vi ut på en långpromenad. Sen bakade vi scones till frulle, mmmmums! Slappade lite, kollade in kronprinsessan å sådär =) Kul att de ska gifta sig!!Åkte sedan till torget för att hämte de kort jag framklallat till David, som ska bi en lite surprise för honom när han kommer hem =) Köpte även nytt bäddsett å lakan mm för att ha å mysa i! Åkte sedan hem till David å tok städade å fixade allt, Säägen är sjukt inbjufande!! hehe

Nu på kvällen har jag varit hemma hos Joy på ett litet "produkt party" som natta fixat! Hon jobbar med sånt dära nu. Får se om jag beställer något. De fastt ju massa bra grejer för hyn å sådär men det e sjuuukt dryt! Aja...

Ne nu ska ha nana.. Upp med tuppen imån å jobba!
Har by the way fått sjukt ont i halsen å sådär.. får ej bli sjuk! det återstår att se...

OVER AND OUT/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0