Äntligen Fredag..

..så låter det för mig varannen vecka ialla fall...men denna fredagen jobbar jag 12-20 och så tränar jag tidigt lördag morgon och sedan direkt till jobbet..men men..å den andra veckan så e jag ledig fredag lördag söndag, hur gött som helst.! Men men jag behöver vekrkligen pengar..fattar inte vart alla pengar tar vägen asså.. :(

Imorgon blir det en tuff dag. Fört träning, sen direkt till jobbet, jobba till 16 och sen blir det hem å duscha och sen ta bussen in till till stan igen för att gå till Stockholmarna på lite partaj..men det ska bli sjukt kul =) va längesen jag partade nu! å jag msåte hitta på saker för att inte tänka på D hela tiden.

Nu blir det jobb!!


Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho paarty paarty :D

2009-02-06 @ 20:19:14
URL: http://emelieelf.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps. lämna gröna flaskan hemma för säkerhets skull... ;)

2009-02-06 @ 20:19:57
URL: http://emelieelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0