Lördag!

Min lördag började med att klockan ringde kl 05,50 suck... upp å jobba klockan 7-15
Efter Jobbet åkte jag in till stan för att kolla lite i affärer, mestadels för att hitta ett par jeans på Zara som fanns på Zara i Milano men icke sa nicke, de fann ej här =( men däremot blev det lite annat i stan. Bla en jeans kjol, ett skärp, en jeans klänning/tunika, en blå t-shirt och ett par solbrillor =) VILL HA SOMMAR NU!

Pratade med mamma som kom hem från brasilien idag om att vi skulle ses, så jag åkte å köpte kamben å lite gotta. Tog typ 20 minuter för att hitta en parkering för att handla mat på ica focus..illa!! Men det var ju pga att det e horse show på scandinavium!
Hade myspys hemma med mamma!

Klockan 23.30 kommer Frida å Chrille förbi som ska åka till Stenungsund. Jag tar följe med dem eftersom att det var total snökaos på vägarna!!!! Kunde  och vågade verkligen inte köra snabbare än 70 km/h på hela vägen hem så det tog typ 1 t å 15 min å komma hem..segt! Det brukar annars ta ca 30 min från mamma!

men men nu e jag hemma och ska nana! Är stolt över att jag inte behöver ställa kl tills imån =) jippi!!!!


Sov så gott!

Over and Out/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0