Söndag

Det var en lyckan kväll hemma hos Stockholmarna igår, hade jätte kul. Synd bara att vi inte hittade något bra ställe att på ut till så utgången blev dock lite sämre.

Fikade med Joy och Natta i förmiddags, mys! Skulle precis köra iväg hemifrån när pappa fråga om jag verkligen kunde köra, jaaaa herregud jag mår ju bra. han tyckte att jag skulle blåsa i våran alkotest så jag gjorde det,, det visade sig att jag fortfarande hade 0,2 promille så jag fick ställa bilen och Joy fick komma å hämta mig..hehe

Sen vid 15 tiden bar det av för träning i FOTSKÄL..blääää! men det var ialla fall en bra träning..

Imorgon för jag tillbaka till lilla blåbär, blir gott. även om jag verkligen älskar saaben som jag kör nuuu, men men det får bli någon anna gång igen..

Nu blir det sova, upp tiiiidigt imån

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0