21/1-09 Min otursdag!

Ja det började i morse... redan när jag skulle gå upp kl 04.45, bara det är ju en jobbig grej liksom. Åkte hemifrån David vid 05.25 och började min färd till jobbet där jag skulle vara kl 06.00.
Men det blev inre riktigt som jag tänkt mig, krockade idag påväg till jobbet =(
Det var en hemsk upplevelse, tur i oturen är ju att jag inte skdade mig så mkt förutom att jag har tok ont i rygg och nacke nu så jag ska till läkaren imån å fixa detta!
Min bil e typ skrot, vet inte om verkstaden kan fixa detta men vi får se, just nu hoppas jag bara på att det inte är nårot allvarligt med min rygg eftersom prag är om en vecka!

Nu ska jag vila!

 Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh fy gumman... Jag vet hur det känns (förra året). Har du varit hos läkaren?? (med tanke på försäkring). Hur gick det till?? Kramar

2009-01-21 @ 18:46:18
URL: http://alexandraaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

DIN GALNING! :P

Hoppas det känns bättre i kroppen idag ! =D

2009-01-22 @ 18:49:02
URL: http://emelieelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0