Då var det måndag igen ja...

Blä, jag hatar måndagar... även om dagen går ganska snabbt på jobbet så är det ändå alltid så himla segt att gå upp på måndagar. Å det är ännu mer segt att behövalägga sig tidigt på söndag eftersom att man ska upp innan 5.. men men.

Helgen har mest bestått av jobb träning och slappa. Vilket kan vara ganska gott ibland. I fredags jobbade jag mellan 12-20 och det var toook mycket att göra på jobbet eftersom att det var löniing, ett tillfälle då man verkligen inte vill jobba i affär. Efter jobbet bar det hem till mamsen i stan för att käka lite tacos och kolla ¨på Let´s dance. MYS!

Upp tidigt på lördagen för att träna, hade lite fördel denna lördagen efftersom att jag sov hos mamma som bor ett stenkast från scandinavium. Gött! Fick sova lite länge än vanligt. Tränade 7.30-10 och den bar det av till jobbet där jag tillägnade dagen mellan 11-19 mycket trevligt =(
Kvällen tillägnade jag med Karin,KP, coh senare på kvällen kom David och Tobbe hem efter att ha varit å hämtat en kärra i helsingborg..till folkrace.. hum aja alla har ju sina intressen =)

sen så var det plötsligt söndag igen. Fick en rejäl sovmorgon vilket var behövligt. Var hemma hos david hela dagen. stätade huset å var ute å gick i bergen med scilla! Mycket mysigt! På eftermiddagen fick vi besök av Calle, Emelie och Nathalie som vi käkade söndagsmiddag med. Vältigt trevligt. Nathalie är så himla söt, 3 år, man blir ju allt lite sugen ibland när man leker med små barn =) Sen så e det dock så himla mycket annats man måste ta hand om med, det e ju inte bara att leka. Hehe

Ne nu ska jag käka köttbullar å mackaroner, som vanligt! Jag ahr sämst fantasi! Ge mig tips!!!!!

Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: sara

Sofieeeeeeeeee ville bara tacka för all hjälp ja får av dej med allt!

Du e great!

Nu kör vi mot prag allt skall va finnemang cykelslang!

2009-01-27 @ 16:01:52
URL: http://saraifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0