Fredag

För er som undrar så mår jag bra efter krocken. Jag var hos läkaren igår och hon sa att jag bara hade sträckt ryggen. det var väldigt skönt att höra, även fast jag har väldigt ont i ryggen så vet jag att det inte är något farligt. Det skulle gå över efter någon vecka så jag ska nog vara helt frisk till Prag som är nästa helg =9 jippi!

Idag är det ju fredag vilket e väldigt skönt, eller det brukar bara det varannan vecka ialla fall för då e jag ledig å sen e jag ledig helgen med men nu jobbar jag idag 12-20 och sedan jobbar jag imorgon direkt efter träningen till kl 19.. men men jag behöver verkligen pengar så det får väl vara ok. Kommer ju ändå vara ledig så himla mycket nu de veckorna som kommer. Obetald ledighet så jag kommer ju vara pank i 2 månader framöver =(

Ska hem till mamsen i stan idag efter jobbet å käka tacos =) mys, träffar nästan aldrig henne länge..

Nu blir det jobb!

Over and Out/S

Jag är orolig för dig!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0